zaterdag 5 mei 2012

Aan het woord | onverwachts vervolg


Als vervolg op Aan het woord bestaat voor de tien best geëindigde teksten - om maar in wedstrijdtaal te blijven want de werkelijkheid, de praktijk kan anders uitpakken - de kans dat ze uitgekozen worden voor het vervolgtraject Taal en Teken. Theatermaker gaan blind (de schrijvers blijven onbekend) de teksten beoordelen op speelbaarheid. Ik was dan ook zeer verrast dat ik ruim een maand geleden (of twee, tijd vliegt) een telefoontje kreeg van regisseur Willem te Voortwis met de vraag of ik bezwaar had, dat hij samen met regisseur Caro Wichers iets zou gaan doen met de cyclus Wurg  je wichten. Neen dus. Perplex hoorde ik het nieuws aan. Ik wist zelfs niet dat ik nog in de race zat, ... Het zou de organisatie sieren dat in het vervolg beter te communiceren. Het ziet er naar uit dat er iets moois ontstaat met muziekcorpsen en dansers bij de opening van het Oude IJsselstreek Muziekfestival>  'tZal me benieuwen; eigenlijk een mooiere prijs dan de eerste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten