maandag 21 juli 2014

Gisteren in de Prinsentuin




Gisteren naar Groningen geweest, om vriend Louis Radstaak te zien blinken in de Loofgangen van de Prinsentuin. Hij schitterde krachtig maar beschaafd met Lawaai!! Tussen andere sterren zoals, Rodaan Al Galidi, Maarten Buser, Pim te Bokkel, Tsead Bruinja, Ingmar Heytze, Heidi Koren, Maaike Rijntjes. Teveel om op te noemen. Mij bleef vooral Sylvie Marie bij, een verrassing, naam kende ik maar levendig is natuurlijk andere koek. Nog meer Belgen zag en hoorde ik in het hoge Noorden; Max Temmerman en ik kocht er vanwege de titel en voordracht 'Uitverkochte gedichten' van Akim A.J. Willems. Een in iets te klein corps gezet bibliofiel werkje met al te flauwe woordgrappen zie ik tot mijn schrik vanmorgen. Ik zal er vast nog wel eens op terugkomen, of niet. 

Zie hier fotoreportage Dichters in de Prinsentuin>

Zie ook Tzum>



Geen opmerkingen:

Een reactie posten